[IKKE AKTUEL] JOBOPSLAG – Vi søger en servicekoordinator

Servicekoordinator søges til storkøkken branchen – du skal være løsningsorienteret og struktureret

Vi har travlt og mangler en servicekoordinator til at koordinere vores servicesager. Vores serviceopgaver løses dels via vores 3 interne teknikere og dels via et landsdækkende netværk af eksterne servicepartnere. Din opgave er at koordinere, så sagerne løses bedst, hurtigst og billigst.

Afdelingens fornemste opgave er servicesager, som vi ikke behøver at tage ud til. En høj andel af vores henvendelser sker på baggrund af bruger-fejl eller fejl på installationerne. Den største tilfredsstillelse opnår vi i samarbejde med vore kunder, når opgaven kan løses via en telefon – kunden sparer penge og kommer hurtigst muligt i drift igen.

Afdelings formål er at fungere som et serviceorgan for vores egne kunder – ikke at være en selvstændig profitabel enhed. Med andre ord udføres opgaverne for kunder vi tidligere har leveret varer til og som vi har en relation til. Vores klare holdning er, at tingene skal være i orden når vi kører og at de løfter vi laver bliver indfriet overfor kunden.

Som kommende servicekoordinator hos os vil du:

  • Være en del af vores telefonteam med direkte kundekontakt ved servicehenvendelser. Nogle gange går bølgerne højt i kundekommunikationen, når kunden står i en presset situation, men vi er gode venner når røret lægges på.
  • Kunne opløse en konflikt og få fundet en løsning, som både kunde og vi er tilfredse med.
  • Lave oplæg til køre-ruter, som køres af vores interne serviceteknikere
  • Være reservedelsansvarlig i form af bestilling, organisering og prissætning af reservedele.
  • Være ”vidensbank” for vores sælgere og være løsningsorienteret i telefonen for at kunne få afhjulpet kundens problem hurtigst og billigst.
  • Udfakturere servicesager, som ikke er omfattet af garanti.
  • Kunne vende en presset situation til en situation hvor kunden føler sig hjulpet og at vi gør alt hvad vi kan for at få udstyret op at køre igen, på kortest muligt tid.
  • Være struktureret, punktlig, ærlig og være god til at finde kreative løsninger, så udstyret kommer op at køre med mindst muligt nedetid.

Generelt om ansøgeren

Som medarbejder hos Kpa Company er det vigtigt at have en positiv, løsningsorienteret indgangsvinkel til dagligdagens opgaver. Bred teknisk erfaring er en fordel – men vigtigst er at du brænder for at lære noget om teknik og forstår at sætte dig ind i tekniske manualer skrevet på engelsk.

Om os

Kpa Company ApS er stiftet i 1994 og er en dynamisk, veletableret, familieejet virksomhed med 22 ansatte. Vi er blevet kåret som gazellevirksomhed af børsen i både 2013, 2014, 2015 og 2016. Vi er et dynamisk arbejdsteam, hvor vi løfter i flok og hvor vi reagerer hurtigt, ærlig og smilende på vores kunders forespørgsler. Vi har egen import og agentur af en lang række mærker indenfor storkøkkensektoren samt 10.000 m2 lager, hvorfra vi hver dag ekspederer dagens ordrer.

Organisationsstrukturen er flad og virksomhedens ledende medarbejdere samt indehavere er en del af det daglige salgsteam. Hele staben sidder samlet i åbent kontormiljø og med en stab i alle aldersgrupper er humøret højt og omgangstonen fyldt med smil. Alt arbejde foregår på vores kontoradresse i Ikast.

Vi glæder os til at læse din ansøgning og eventuelt byde dig velkommen ombord.

Ansøgninger behandles løbende – din ansøgning bedes fremsendt pr. mail.

Kpa Company ApS, Rømersvej 33, 7430 Ikast, [email protected]

Spørgsmål til stillingen kan ske pr. mail eller via telefon 6166 7944 til Torben Borg.